سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزنیوز

انواع شیلنگ کارواش تجاری

    نظر


شیلنگ های کارواش صنعتی یکی از ضروری ترین تجهیزات در کارواش های صنعتی به شمار می روند و ویژگی های منحصر به فرد آن باعث می شود تا کارهای نظافت و نظافت با کارایی و سرعت بیشتری انجام شود. این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد و در دسته شیلنگ های فشار قوی قرار می گیرد. در ادامه در مورد این محصول و انواع آن بیشتر به شما خواهیم گفت.

انواع شلنگ کارواش صنعتی

شیلنگ های صنعتی در قطرهای مختلف تولید و به فروش می رسند. اما رایج ترین انواع دارای قطرهای 3.8 - 16.5 - 1.4 اینچ هستند. این محصولات برای کاربردهایی مانند نظافت و شستشوی اتومبیل، نظافت و شستشوی محیط های صنعتی مانند کارخانه ها و یا شستشوی تجهیزات مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

به عبارت دقیق تر، در کارواش های صنعتی از شیلنگ های مختلفی استفاده می شود که از نظر جنسیت، قطر، طول و ... متفاوت است. اما به طور کلی می توان این محصول را به دو نوع شیلنگ کارواش دوبل و معمولی تقسیم کرد. نوع دولایه مواد بهتری دارد و کیفیت و دوام بیشتری دارد. بنابراین اکثر مصرف کنندگان تمایل به خرید این محصول دارند.

نکات مهم هنگام خرید شلنگ کارواش

شیلنگ های کارواش انواع مختلفی دارند و به طور مداوم در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند. این صخره ها نیز در معرض فشار زیاد آب هستند و از اصطکاک رنج می برند. بنابراین اگر کیفیت و استحکام کافی نداشته باشند پس از مدت کوتاهی خراب می شوند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

با خرید شیلنگ های با کیفیت و مناسب از هزینه های احتمالی مرتبط با تعمیر و تعویض این محصولات جلوگیری کنید. برای این منظور باید در هنگام خرید به نکات خاصی توجه کرد. برخی از این نکات عبارتند از:

به طول سوپ دقت کنید

ابتدا باید فاصله کارواش یا محل استفاده از شلنگ را به دقت اندازه بگیرید و ببینید چند متر شلنگ برای شما مناسب است. اکثر کارواش های موجود در بازار در طول های بین 10 متر تا 30 متر به فروش می رسند.

به فشار آب در خروجی توجه کنید

شلنگی که خریداری می کنید باید با کلاس کاری ماشین لباسشویی و فشار آب خروجی از آن مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت نمی تواند چنین فشاری را تحمل کند و ممکن است به درستی کار نکند.

به قطر سوپ توجه کنید

قطر شلنگ شستشوی خودروهای صنعتی موضوع مهمی است که در هنگام انتخاب باید به آن توجه ویژه ای شود. این ویژگی باعث افزایش بار خروجی ماشین لباسشویی می شود. طول لوله نرخ جریان خروجی؛ نرخ ورودی؛ این بستگی به عوامل مختلفی مانند ارتفاع استفاده از دستگاه دارد.

به عنوان مثال اگر از دستگاهی با فشار آب کمتر از 200 بار و دبی 20 لیتر در دقیقه در کارواش خود استفاده می کنید، قطر شلنگ خریداری شده باید 8 میلی متر باشد.

مواد و مصالح ساختمانی

این محصولات معمولا از پلاستیک یا فلز ساخته می شوند. نوع پلاستیکی آنها بسیار نرم و انعطاف پذیر و سبک وزن است. اما در محیط زیست سریعتر از فولاد دچار سایش و پارگی خواهند شد.

در عوض، شیلنگ های فولادی بسیار بادوام هستند و پاره نمی شوند و آسیب نمی بینند. برخلاف تصور رایج، این مدل های شلنگ حتی انعطاف پذیرتر از شیلنگ های پلاستیکی هستند.

به ویژگی ها توجه کنید

آخرین نکته ای که در هنگام خرید باید در نظر گرفت ویژگی ها و ویژگی های خاص شلنگ است. به عنوان مثال، ویژگی های زیر را در نظر بگیرید: https://chikav.ir/1402/12/12/types-of-industrial-car-wash-hose/

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت در برابر خوردگی

تحمل دما و فشار بالا

داشتن قطر داخلی زیاد و قابلیت گردش بخار

قیمت شلنگ کارواش

همانطور که می دانید به دلیل تورم و تحریم ها، تمامی تولیدات صنعتی در کشور ما دچار نوسانات شدید و موقتی می شود. بنابراین نمی توان مبلغ مشخصی برای این محصول اعلام کرد.

به طور کلی باید توجه داشته باشید که عوامل زیادی می توانند بر قیمت این محصول تاثیر بگذارند. به عنوان مثال قیمت شلنگ دو سر کارواش از نوع معمولی آن بیشتر است. علاوه بر این مواردی مانند برند و سازنده، فروشنده، طول تایر، قطر تایر و ... بیشترین تاثیر را در قیمت آن خواهند داشت. همانطور که گفتیم بهتر است برای اطلاع از قیمت این محصول با یک مرکز فروش معتبر و مطمئن تماس بگیرید.