سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزنیوز

یک سرویس خواب خوب عامل مستقیمی در کیفیت خواب و بهبود کلی زندگی ا

    نظر


نیازهای مراقبت از اتاق خواب هر فرد در مراحل مختلف زندگی متفاوت است. خرید ست اتاق خواب با مجموعه کامل قطعات ضروری نیست، بهتر است انتخاب قطعات را با توجه به نیاز، فضای موجود و بودجه بهتر کنید.

خرید تخت مناسب تاثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و بهبود کلی زندگی ما دارد. ویژگی های محصولات خواب مناسب بسیار مهم است تا افراد بتوانند روزهای پر استرس خود را با استراحت پشت سر بگذارند و خوابی آرام داشته باشند.

اجزای اصلی و مهم سرویس خواب

اجزای سرویس خواب افراد در دوره های مختلف زندگی متفاوت است. خرید ست اتاق خواب با تمام اجزا الزامی نیست و بهتر است انتخاب اجزا با توجه به نیاز، فضای خالی و بودجه بهینه شود.

سرویس اتاق برای بزرگسالان: تخت، ملحفه، میز آرایش، صندلی آرایش و کمد لباس

سرویس خواب برای نوجوانان: تخت، میز کامپیوتر یا دکوراسیون و ویترین

سرویس خواب کودک: تخت دو طبقه، کمد، کمد و قفسه

انواع چوب و مواد اولیه تخت

چوب طبیعی، ام دی اف، پارچه و فلز مواد رایج برای ساخت تخت هستند.

چوب خالص یکی از گران ترین مواد اولیه ای است که برای ساخت سرویس خواب استفاده می شود. همچنین نگهداری آن نیازمند حداکثر زمان و توجه است. بنابراین، ام دی اف به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه در هنگام انتخاب سرویس خواب چوبی بسیار محبوب است.

1. پوشش ام دی اف (MDF).

آنها اغلب برای اتاق خواب های جمع و جور و کوچک طراحی می شوند و هدف از ساخت این محصولات ایجاد کشو برای تخت خواب و ایجاد فضا برای وسایل است. البته لازم به ذکر است که این محصولات عمر کوتاه تری نسبت به تخت های چوبی دارند و معمولا از نظر زیبایی بصری نسبت به محصولات چوبی جذابیت کمتری دارند.

2. پارچه

تخت خواب احساس انحطاط و راحتی را در اتاق خواب شما افزایش می دهد. تخته‌سرای خالی برای کسانی که دوست دارند روی تخت بنشینند و مطالعه کنند عالی است. انتخاب پارچه از مواد طبیعی مانند پنبه و کتان گرفته تا الیاف مصنوعی مانند پلی استر متغیر است. فریم های تخت با روکش های پارچه ای نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. بنابراین، هنگام بررسی این گزینه باید به این موضوع توجه شود.

صاحبان حیوانات خانگی از فریم های پارچه ای اجتناب می کنند زیرا تمایل به جمع آوری مو دارند.

3. چوب

تخت‌خواب‌های چوبی به دلیل استحکام و دوام خود شناخته شده‌اند و برای بسیاری انتخاب محبوب هستند. تخت های چوبی در سبک ها و روکش های بی شماری از جمله چوب سخت، کاج، خاکستر، لاستیک و چوب ماهون ساخته می شوند.

4. هزینه بالای سرویس خواب های چوبی بزرگترین مشکل مشتریان با محدودیت بودجه است.

5. فلز

فریم های تخت فلزی بدون شک مستحکم و مستحکم هستند و حتی فریم های تخت فلزی استاندارد به راحتی نمی شکنند. آنها بادوام، طولانی مدت و مقرون به صرفه هستند.

این نوع تخت در مکان های شلوغ مانند بیمارستان ها، پادگان ها و خوابگاه های دانشجویی کاربرد زیادی دارد.

اندازه تخت

قبل از شروع انتخاب طرح تخت، باید اندازه تخت چوبی مورد نیاز خود را بدانید. اندازه تخت بر اساس دو عامل مهم است: اندازه اتاق شما و تعداد افرادی که می خوابند. بنابراین، اگر اتاق شما کوچک است، نمی توانید اندازه بزرگ را انتخاب کنید. زیرا در این صورت تخت فضای کمی برای جابجایی در سایر وسایل شما باقی می گذارد. همچنین، یک تخت کوچک در یک اتاق خواب بزرگ نامناسب به نظر می رسد. همچنین وقتی دو یا سه نفر در یک تخت می خوابند، نمی توانید وارد یک تخت کوچک شوید. بنابراین، اندازه تخت با توجه به اندازه اتاق شما و تعداد افرادی که در آن می خوابند تعیین می شود. با توجه به این عوامل می توانید یکی از تخت های زیر را انتخاب کنید:

تخت یک نفره

تخت های یک نفره برای خواب یک نفر طراحی شده است. آنها برای اتاق مهمان یا اتاق پسر بزرگ شما زمانی که شما تنها از آنها استفاده می کنید عالی هستند.

تخت راحت تر است

تخت های دو نفره تخت های استانداردی هستند که برای اتاق خواب های متوسط ??طراحی شده اند. آنها برای خواب دو نفر در نظر گرفته شده اند.

تختخواب بزرگ

تخت های کینگ برای اتاق خواب های بزرگ ایده آل هستند. سایز بزرگ آنها برای زوج هایی که فضای بیشتری روی تخت خود می خواهند مناسب است.

سرویس خواب برای کودکان

تختی که برای اتاق کودک یا کودک شما طراحی شده است. این به آنها فضایی خصوصی، آرام و آرام می دهد.

خوابگاه

اتاق خواب مشترک دارای دو تخت دو طبقه است. این تخت ها باعث صرفه جویی در فضا می شوند، بنابراین دو تخت جای یک تخت را می گیرند. آنها معمولا برای دو خواهر و برادری طراحی شده اند که در یک اتاق می خوابند.

یک نوع تخت چوبی

هنگامی که اندازه تخت مورد نظر خود را مشخص کردید، باید نوع تخت چوبی مورد نظر خود را انتخاب کنید. انواع اصلی تخت های چوبی موجود عبارتند از:

مبل تاشو

مبل تختخواب شوهای مدرن را می توان با فشار دادن دکمه ها یا اهرم ها به مبل و تخت تبدیل کرد. این تخت های برقی برای اتاق نشیمن، استودیو آپارتمان یا اتاق مهمان مناسب هستند.

تخت مهمان

تخت مهمان یک تخت یک نفره با تشک دوم است که می تواند به خوبی زیر چارچوب اصلی قرار گیرد. این به شما این امکان را می دهد که از آن به عنوان یک تخت یک نفره در یک روز معمولی استفاده کنید و فقط با آمدن مهمانان تشک اضافی را بیرون بیاورید.

این تخت دارای پایه های فنری است که به تشک اضافی اجازه می دهد تا بالا بیاید و با تخت اصلی هماهنگ شود. در صورت تمایل می توانید آن را از تشک یک نفره به تشک دو نفره گسترش دهید. https://aftabnews.ir/fa/news/899852/%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%DB%8C%D9%85-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C

محصولات خواب با کیفیت بخرید

خرید روتختی یکی از نیازهای اساسی خانه و اتاق خواب است و معمولا برای استفاده طولانی مدت خریداری می شود.رعایت استاندارد جهانی (tanilchoob.com) در صنعت تانیل وود بیانگر کیفیت و ایمنی محصول است. این استانداردها شامل مواد مورد استفاده، فرآیندهای تولید و جنبه های بهداشتی و ایمنی می باشد. تنوع رنگ ها و نقش ها به عنوان یکی از ویژگی های جالب این امکان را فراهم می کند تا محصولاتی را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل هماهنگی بیشتری داشته باشند. برند تانیل چوب با هدف ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد.